, men TAGGA helg!

2010-07-23 / 15:29:51

bara lite drygt en timma till jag slutar nu! om ni bara kunde förstå hur mycket det kliar i min kropp.. Är så trött men ändå fruktansvärt pigg och taggad att åka in till min vackra flickor! Fint väder, underbara människor och stråket. Inget kan gå fel i helgen! Puss på de

de enda som jag dock e lite bekymrad över är vad tusan jag ska ha på mig !? :O
har suttit och kikat runt lite på internet, läst modebloggar osv för att få inspiration. Kanske finns det något i min garderob som skulle kunna dugga och vara lite "moderiktigt" i sommar. Så vi får väl se vad jag drar på mig :p
Har ni några förslag kära vänner?

Har även fått världens värsta nostalgiström genom hela kroppen idag.. Var nämligen in på Lunarstorm( det är okej att skratta). Bara för att senast jag var online var tydligen 2008(!). Tänkte bara kika om det var så coolt som jag tyckte när jag va sådär 14-15 år. Men det var det verkligen inte.. Aja, tillbaka till nostalgin, läste nämligen en massa mejl jag fått från en (då, kanske även nu) väldigt speciell person. Hade det inte varit för jag satt här i kassan och läste dom, så hade tårarna strömmat nerför kinderna, tro mig.. Fy tusan sicka söta mejl. Vet dock inte om jag skulle vilja ha ett sådant mejl nu, de skulle nog i så fall göra mig först jävligt förbannad sen göra mig extremt rörd. Och tror inte jag är stabil nog för så mycket känslor. Men e rätt säker på att jag inte ens behöver vara orolig.. :p
En annan rolig sak att läsa på "lunar" var mina och emilindas gästboksinlägg till varandra. Vi tycktes tydligen vara världens bästa vänner även på den tiden. Men på något konstigt och onödigt vis, pratade vi knappt med varann under gymnasiet(!?), inte okej emilinda! För att numera va bästa vänner i hela världen igen! och tacka vet jag gud för de! Kan bara upplysa alla, få, människor som läser min blogg att hon är en TOPPENtjej och en grym vän! och jag ska få spendera denna soliga och grymma helg med henne.. Puss på de!

Sänder därför ut en varning till alla som tänker vistas i Östersund i helgen: Håll ögonen öppna och var beredd på att vad som helst kan hända! Fyra Sjukt snygga tjejer ska erövra stråket!

Ha en bra helg medmänniskor! För det tänker i alla fall jag ha

PUSS !


Kommentarer
Postat av: emilinda

HAHAHA, nu måste ja också gå in och läsa! :P pusspådejvärldensbäst! <3

2010-07-23 @ 17:10:40
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback