alltid lika uppmuntrande

2010-11-24 / 09:31:06

Fy i tusan vad glad jag blir ! Eller?
Älskar verkligen att kliva upp klockan sju på morgonen, klä på mig som en idiot, gå ut och lite halvt frysa ihjäl och sen märka att läraren inte kommer på lektionen. Vilken lycka! Finns de något bättre? Wiho!
För er som inte fatta så var jag VäldigtJÄTTEironisk nu!
Blä vad less jag blir!
Men men nu är det gjort och jag är vaken. Har varit vaken i två timmar redan och borde nu börja med mitt längdsnitt. Borde ta tag i de på riktigt så nu kör vi!
Och till min stora lycka måste jag ta på mig alla idiotkläder om ett tag igen och pallra mig ner på skolan till klockan ett också. Ibland älskar jag skolan och ibland älskar jag kyla. Men inte idag! BLÄ!

Men till min stora lycka så såg jag i tidningen i morse att ryktena stämde och min alldeles egna HÅKAN HELLSTRÖM kommer till Östersund den 12 februari! Biljetterna släpps imorgon! Jag tänker kliva upp tidigt, bänka mig framför datorn och beställa min alldeles egna biljett. Så de så! Det är lycka för mig! Håkan är Lycka han!
Efter att ha sett honom i hovet så förstår man vad jag menar.. För er andra, köp biljett till den 12e och förstå ni med!

2010-11-13 - HåKAN HELLSTRöM från Hovet

Hovet 13 november 2010, oförglömligt ♥


Nä nu ska jag koka mig en kopp te så jag får upp lite värme i kroppen.. Sedan sätta igång och göra en inledning till mitt längdsnitt. Vad roligt! ironisk igen

PUSS


Kommentarer
Postat av: alicia dixon

Så jävla oförglömligt.. bästa dagen i hela mitt liv <3

2011-01-04 @ 15:58:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback