ångestfyllda söndag

2010-11-21 / 21:18:30
är hemma i Ström nu och jag längtar redan tillbaka till Östersund. Att man ska behöva ha lite smått ångest varje söndag är inte okej! Men får glädja mig själv med att det inte är många veckor kvar fram till jul och efter de har jag all tid i världen att vara i stan hos mina fina ! Ska göra mitt bästa för att hitta ett jobb och sen är jag all your's. Då kan vi ses varjevarje dag! Gud så jag längtar.. Det är där jag finner min motivation till att slutföra mina studier, så jag med gott samvete kan flytta in till stan. Tack för de hjärtana!

Orkar inte blogga mer idag
E så less på den här bloggen nu
Hoppas jag får tillbaka inspirationen snart igen
Annars lägger vi ner bloggen, inte värre me de !

Ha en bra kväll

På återseende

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Puss på dig min tjej!

2010-11-22 @ 15:35:54
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback