, äntligen

2010-11-08 / 17:46:21
!OBS! Varning för ett alldeles för långt inlägg.. !OBS!

Skööönt !
Revolutionernas tid är nu historia.. Haha rolig jag va där ;)
Närå men nu har jag äntligen gjort klart och skickat iväg det där jäkla arbetet och gud så skönt det känns!
Nu har jag ett kapitel om lag och rätt att läsa, har prov nästa vecka. Känns okej faktiskt.
Har även den första samhällsuppgiften lite oklar fortfarande, någon som kan hjälpa mig kanske?
Ska skriva från valupptakt till färdig regering. Någon?

Nog pratat om skolan..
Måndag idag, på fredag bär det av till Stockholm! Mums
Gjorde en spellista med låtarna som håkan spelade på sin spelning i Götet i helgen och känner på att han kommer va G-RYM på lördag!
Ni förstår inte vad ni går miste om, synd för er!
Vilken gud han är och jag är redan frälst.. tänk då efter spelningen på lördag. Wiaaao!

Helgen har varit brabrabra!
Åkte in till stan redan på torsdagen, fika på pause med Emmis o co..
Fredagen började med att jag tog en sväng på stan, sprang lite ärenden, heja på johanna och sofia, köpte godis och begav mig sedan till lägenheten för att plugga. Tråkigt, jag vet!
Lyckades iaf bli nästan klar med historian (som jag nu e klar med).
EW hämtade sedan upp mig, vi åt godsallad till middag innan hon begav sig hem mot hoting och jag ut på frösön igen..
Blev en mysig och lugn idolkväll, gillas !
Lördagen vaknade jag rätt tidigt, slöade en stund i soffan innan jag mötte upp Sofia, Elina och lite senare Anna på stan. Tog en mysfika på stan, pratade massa. Innan vi sedan skjutsade ner Anna på tågstationen, för att hon sedan skulle hoppa på tåget ner till Tierp. Buhu! :( Åkte sen till Lugnvik, kikade till Grisen innan vi tog sväng på Maxi, handla och sen åkte på frösön och gjorde tacos. Vi såg sedan nya Beck, levande begravd. läskig!
Söndagen blev lugn, skulle åka hem tidigt. Men blev en heldag med Sofia o elina istället. Mycket mysigt!
Först solade vi, handla, åt lunch, bakade muffins, åt gomiddag, åt muffins o kikade gossip,ensam mamma söker och självklart, pratade massor!
Innan jag, vid 10 tiden på kvällen, satte mig på bussen hem..
Så, nu har jag sammanfattat helgen lite..


Ska även se om Anna kanske e klar med min nya design också? Så vi kan fixa de ;) för jag längtar!!


Aja, orkar inte skriva mer nu..
Får bli mer uppdatering sen eller imorgon

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback