Ett snöigt sverige

2010-11-10 / 10:00:56
Hört ryktas att det är snöstorm i Stockholm. Eller iaf att det var de igår. Och här uppe har vi bara lite yrväder med snö och -6. Vad är det som händer? Ska vintern inte komma hit? Är de söderborna som får en riktig kall vinter i år? :O





klev up 07.08 i morse, haft Historia och här är jag nu! Sitter och njuter av min Håkan H spellista på Spotify. Laddar inför helgen, packar lite och är bara allmänt Jättenöjd med livet!
Om några timmar bär det av mot staden, middag med bror, match och sen massa mys!
Jag stannar i stan redan ikväll. Så får jag några extra timmar där innan jag åker till huvudstaden och det gillar jag! vill bara att alla veckor fram till jul ska gå skitfort, jag ska klara av mina kurser och att jag sedan får ett jobb, vilket som helst, så jag kan flytta in till stan. Snälla, någon som kan ordna de åt mig?

Nu ska jag:
- Fixa mif i ordning
- Packa klart
- Äta lunch
- Göra en källkritisk övning på Historian
- Ha naturkunskapslektion med MC
- Åka till stan med mamma!!

Blir nog dåligt med uppdatering under min stockholmsresa. Men håll ut! Till veckan är jag tillbaka på riktigt igen!

Ha en superbra vecka och helg! för det kommer definitivt jag ha!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback