, i'm back

2010-11-01 / 20:20:35
Var några dagar sedan jag skrev här nu.. Som jag nämnt tidigare börjar jag tröttna på att blogga, så funderar på att ta en bloggpaus. Kanske.. Bara skriva något inlägg ibland när jag känner för det och när jag verkligen har något att skriva. Istället för som nu. Skriver varje dag, men sjukt ointressant. Aja det återstår att se hur det blir!

De senaste dagarna har jag spenderat i staden. En alldeles för bra helg och jag svävar numera på moln.
I fredags kom kusinen, blev en spontan utgång på Oleary´s med bra tjejer! Alldeles för mycket folk, vilket slutade med att jag mosades ner på golvet och fick en fläskläpp. Men jag hade hyfsat skoj iaf! Blev en tidig kväll som avslutades på bästa sätt, med prinsen..
Lördagen blev en lugn dag. Tog en fika på stan med Anna och kikade runt lite innan hon begav sig till mormor och morfar i Ström. När jag lämnat henne tog jag en promenad ut på ön. Blev en mysig kväll med godis och film.
söndagen blev det sovmorgon, en liten promenad på frösön och sedan hockey med Pappa och Emilinda i Brunflo. En match som slutade 4-0 till ÖHC. Det går bra nu! :)
Efter matchen var det avresa mot Strömsund. Väl hemma blev det en kopp te, lite film sedan sängen.
Dagen har inte varit särskilt händelserik, förutom att jag fått umgåtts med min vän Josefiné!! Som jag saknat henne! och jag älskar verkligen att hon ska vara hemma en hel vecka! PUSS på de

Är för övrigt bara 11 dagar tills jag åker till Stockholm och 12 dagar tills jag ska få se Håkan Hellström!

Jag har underbara vänner, är kär och livet leker! PUSS

Nu ska jag försöka ta tag i Historian. Observera Försöka, för jag har ingen som helst motivation till de..

Ha en trevlig kväll

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta inte blogga heller! Är ju jättekul o kunna läsa va du ha för dig, nu när man inte se dig så ofta :D

2010-11-02 @ 16:50:19
Postat av: sofie

håååååååååååkaaaaaaan <3

2010-11-02 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback