jag dog, återuppstod och är numera odödlig

2010-11-18 / 13:28:45

Det blev bara sämre med bloggande när jag fått min nya design, illa!
Men har ju faktiskt varit borta flera dagar och sen har jag en hel del skolarbete som jag måste ta itu med.. håll ut kära läsare, jag ska bättra mig :)

I alla fall så var Håkan Hellström helt-sjukligt-magnifikt-fruktansvärt-gudomligt-underbar och bäst i världen!
Det där var ett desperat försök att försöka förmedla till er hur bra han var.. Men insåg nu att alla superlativ i världen räcker inte ens för att förklara de. Så himla bra var han, tro mig! Vilken fruktansvärd Gud han är..
Som jag skrev till min käre vän Emilinda efter konserten, " jag dog, återuppstod och är numera odödlig!"
Ja då tror jag ungefär ni förstår vad han gjorde med mig och mitt hjärta! Alltså jag får gåshud bara av att tänka på de.. Mina händer skakar och jag kommer på mig själv med ett le konstant när jag tänker på denna omänskliga varelse!
Blunda och tänk er hur det skulle vara att stå i ett fullsatt Hovet, Alla på både stå- och sittläktarn står och hoppar, sjunger med och applåderar och Håkan Hellström sjunger med sin fruktansvärt underbara stämma "Känn ingen sorg för mig Göteborg". Tänk er de! Får inte ni också gåshud bara av att föreställa er de? Tänk då jag, jag var där!!
Lovar er att det var den absolut bästa konserten han någonsin gjort! Och jag var där! Jag var där!! Är så sjukligt lycklig att jag fick tag i mina värdefulla biljetter och att fick uppleva det här! Kommer Aldrig glömma de och jag kommer leva läääääänge på den här känslan.. Uscha! Kan bara säga en sak, jag lider med er stackare som missade detta underbara.. Ni förstår inte vad ni gått miste om!
Jag Tackar Håkan Hellström för allt! Men mest för att han förlängt mitt liv med minst 10 år.. Tack för de! ♥



foto: Moa Dammander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback