kallt

2010-11-09 / 11:41:45
Vaknade av att min arm låg utanför täcket och jag höll på att frysa ihjäl, usch!
Kollade ut genom fönstret och såg att det var helt vitt och såg sjukt kallt ut..
Så får nog bli dunisen idag när jag går ut, är ju tusan nästan 10-!

Måste även börja packa lite, kanske är något som behöver tvättas.. För på fredag bär det av till Stockholm som sagt ;) Och innan dess en natt i östersund, pyssla om lillen lite. puss

Känns dock som det kan bli en liten utmaning att packa, vill inte ta med för mycket men inte heller för lite. Plus att jag vet inte hur pass kallt de är där nere o sånt heller. Må höra med fröken Dammander hur det ligger till :) Även vad vi har planerat att göra, mer än HÅKAN då.. Så jag har med mig kläder för alla tillfällen ;)


BTW, vad tycker ni om min nya design?


Nä men nu ska jag göra mig i ordning..

Uppdaterar senare

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

skeeet snygg!! Säg till anna att jag också vill ha en sån snygg!

2010-11-09 @ 15:06:28
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback