mitt liv som prinsessa

2010-11-18 / 22:28:23
Tror jag ska döpa om min blogg, "mitt liv som prinsessa". Vad tror ni om de?
Nä då, skämt o sido.. Men jag lever ett för himla bra liv nu faktiskt. Tokgillar de!
Känns som allt fallit på plats eller vad jag säga.. Aja, ska inte bli sentimental och skriva som värsta poeten nu. Men allt är brabrabra! puss på de

Orkar inte skriva så mycket mer nu..
Har prov imorgon kl 08.00. Sedan åker jag hem, packar och äter innan jag åker in till staden. Som jag längtar!
Vet redan nu att provet kommer gå åt skogen, men det struntar jag i! För nu vill jag ha helg!

Blir nog dåligt med uppdatering även i helgen..
Så ska göra en liten snabbsummering av hur min helg kommer se ut

Fredag: Idolmys?
Lördag: Mysmiddag med Sofia och Emilinda
Söndag: ÖHC match sedan hemfärd

För övrigt var jag på modekväll med mamma,mormor och pappa på helenés ikväll..
Lyckades fynda en klänning som dom auktionerade ut, det var en av nyheterna men jag fick den för halva priset! det kallar jag fynd!
En finklänning var de, som jag tänkte ha på nyår eller något sånt :)
Om jag har tid och lust någon dag ska ni få se den, kanske! håll utkik

På återseende kära läsare

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback