, en dag i Sundsvall

2010-10-12 / 22:40:22
Uscha så trött jag var i morse när jag skulle kliva upp..
Kunde verkligen inte sova gott i natt, vred och vände mig hela tiden, kollade på klockan tusen gånger och var t.o.m upp på toa vilket jag aldrig brukar vara på natten.. Var allmänt orolig bara. Kan bero på att jag var en aningen irriterad igår när jag la mig, men det är återställt nu!
Så i natt tänkte jag sova som en prinsessa, så jag är utvilad till provet imorgon. Provet som kommer gå uruselt. Spelar ingen roll hur många gånger jag läser instuderingsfrågorna och i boken så förstår jag ändå inte. De vill inte sätta sig i hjärnan för det är så fruktansvärt JÄTTEointressant!
Jag har en ganska smart hjärna egentligen, som bara tar in saker som jag faktiskt har nytta av och som är intressant. Men kan den inte vara snäll och ta in lite angående fotosyntes, näringskedjor osv? så jag klarar det här himlans provet!? Aja, nog om de..

Åter till morgonen. Jag klev upp vid sju tiden och gjorde mig i ordning för avresa till sundsvall/IKEA. Kunde egentligen inte riktigt förstå varför jag åkte dit egentligen, eftersom jag inte var ute efter någonting. Men men, jag åkte dit iaf. Hade bestämt fikadejt med Hanna så, så blev de. Mycket trevligt! Vi satt och fikade i över två timmar och pratade massa strunt om allt och inget..
Innan dess hade jag sprungit en sväng inne på IKEA. Men eftersom jag inte har någon egen lägenhet att köpa till så fann jag de inte särskilt givande att gå runt där. Så köpte mig några fina rosa gardiner, till min icke befintliga men framtida lägenhet. Har kollat på dom länge, så nu slog jag till!
Efter jag fikat med Hanna gick jag runt en sväng inne på birsta. Eftersom humöret inte var på topp sen gårdagen kände jag för att tröstshoppa lite. För jag tycker att ibland kan man gott unna sig något. Man får finna sig en anledning till o vara värd de. Så det blev en ny höstjacka. En riktigt söt en. Jag är nöjd!

Men nu är jag trött som en sork! inte för jag vet om dom brukar vara trötta men de lät bra
Så nu ska jag krypa i säng.

So long people!

Önska mig lycka till på provet imorgon, kan behövas!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback