, fredag nu tack?

2010-10-13 / 21:24:06

Har inte särskilt mycket att skriva just nu egentligen, men kände bara för att skriva en rad i alla fall..
Jag lyssnar på spotify och sjunger med för fulla muggar. Det gör mig på bra humör! Sen att pappa förmodligen sitter på nedervåningen och håller för öronen bryr jag mig inte om ;)
Tänkte strax göra mig något riktigt gott fika sen sätta mig framför tvn en stund innan jag kryper i säng.
Skulle faktiskt väldigt mycke vilja somna nu och vakna igen så var det fredagkväll? Om jag tänker tillräckligt mycke så kanske det blir så? För då ska jag till mina fina i stan och jag gillare ! ♥

Imorgon tänkte jag försöka träffa Mathilda en sväng. Känns som de kan behövas, prata lite o bara mysfika.
Tänkte även försöka börja lite på eximination 2 på samhällen och även skicka in den första. Men vi får se. Ni som känner mig vet att det är betydligt mycke mer snack än verkstad när det gäller skolan ;)
På fredag har jag inte mycke inplanerat på dagen men på eftermiddagen kommer mormor, morfar och thias m fam till oss. Ska fira att mormor o morfar varit gifta i 50 år, inte illa!
Vid halv nio sätter jag mig sen på bussen till staden. Längtar redan ! puss

Ja så ser mina två närmaste dagar ut. Hur helgen ser ut det får ni veta mer om senare!

Nä nu ropar tekannan på mig ;)

Trevlig kväll på er!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback