, gifta mig?

2010-10-05 / 13:17:56
Det här vädret gör mig deppig.. Klev upp för ungefär en timma sen och känner inge som helst ork att göra något vettigt idag, faktiskt!
Så blir en lugn dag, kanske en promenad och kanske sola lite.. skönt!

Från det ena till det andra.. Kalla mig inte galen nu, för jag hat absolut inga bröllopsplaner på väldigtväldigt länge.
Inte nog med att jag ungefär redan planerat hur mitt bröllop ska se ut, när jag väl gifter mig. Men jag har hittat min drömklänning tror jag banne mig..



Hur fruktansvärt vacker är inte den här klänningen?
Också är den bar på ryggen. Usch jag blir helt till mig när jag ser den.
Lär ju dock kosta en förmögenhet eftersom det är Lars Wallin som designat den. Som även designar åt prinsessorna m.m.
Men en sådan klänning skulle jag iaf vilja ha på mitt framtida bröllop..


Dagens låt-tips: Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan


Aja, uppdaterar mer senare..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback