, go' paj

2010-10-28 / 17:37:10

Pajen är nu i ugnen, mamma är ute och går och jag kollar lyxfällan..
Dagen blev alltså inte som jag planerade. Känner mig inge vidare pigg, så orkade inte följa med ut på promenad. Historia-arbetet känns verkligen inte lockande och jag bara sitter och väntar på att tiden ska gå så jag får åka in till staden imorgon.. Vill ha fredag nu ja!

Jag och mamma har nyss varit på GP och lånat hem tapeter. De ska nämligen tapetseras om i vardagsrummet och det kommer bli finfint! :)
Jag har nyss varit snäll och gjort paj till middag. Struntade även i att åka upp till Övik och kika Modo-Färjestad. Hur gick tänket? Hade de inte varit för att Jossa hade träning så hade jag självklart åkt dit. Men nu var de inte lika lockande faktiskt.. kommer fler matcher :)

Gud vilket jättetråkigt inlägg. Aja, tidsfördiv kallas de..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback