, god morgon skrutt

2010-10-08 / 11:54:20
Vart väckt 10.00 av Soffis. Hon hade gjort i ordning frukost till oss, snäll hon!
Efter lite dötid så ska vi nu fixa till oss en aning sedan kila ner på stan för att möta upp lite snyggisar. Vi får nämligen finfrämmande till staden ikväll och kul som tusan ska de bli :)

Jag o Mandis ska kolla på en eventull lägenhet till henne också. Håll tummarna att den e toppen!

Sen ska jag ringa till Martina, boka in när hon ska komma. Även höra av mig till LStenmark för att bjuda in henne till kvällens bravader.. Känner på mig att kvällen kommer bli Kanon !

Det blir jag, Soffis, Elina, Emma, Mandis, Martina, Linda, JossanW(?) och eventuellt några till ;) Det återstår att se!
Jag antar att ni, precis som jag, Saknar en donna i denna rad av vackra flickor. FavvoEmilinda. Som tyvär inte kan va me. Hon och Anna ska ha myshelg med sina mammor. Så vi ska sakna dom lite extra ikväll!

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs då!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback