, kycklingsoppa och hockey

2010-10-27 / 15:08:40
Ungefär vad min onsdag kommer bestå av..
Kände mig sämre idag så kunde verkligen inte gå på skolan i morse. Men tydligen missa jag inget, som jag inte kunde läsa i böckerna vill säga.. Jag har bara legati soffan hela dagen. Även ringt till KTIB för att klaga på j***a Halebop. Eftersom jag fortfarande inte fått in pengarna på min mobil som jag satte in för två dygn sen! DÅLIGT!
Skickade ytterligare ett mejl till HAlebopsupport och nämnde att jag pratat med KTIB och att om dom inte fixade de här omgående så skulle jag gå vidare med det här ärendet. Fick svar på 4 minuter! haha vilket skämt!
Så nu är det verkligen bäst för dom att jag får in nå pengarna på mobilen, snarast! Annars blir de krig ;)
Känner mig för övrigt sjukt handikappad utan pengar på mobilen och utan gratis sms. När hände de senast? Blir snart galen!

Men nu kom mamma hem, nu blir det min fruktansvärt JÄTTE-goda kycklingsoppa sedan bär det av mot Östersund för att se ÖHC spöa Kramfors :)
Va inte tänkt åka dit, eftersom jag inte bor någe vidare. Men kan ju inte missa matchen!

Ha en trevlig kväll

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jossa

Men pallra dig in till stan nu.. länge sen du kom och hälsade på här på jobbet! :)

2010-10-27 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback