, lördag 4 oktober, redan?

2010-10-02 / 17:20:38
Shit vad tiden går fort!
känns som det nyss var sommar och här står vi nu, Jättemycke höst ute..burrrr!
Det enda positiva med detta är att jag får använda min gos som jag köpte i torsdags.. hur mysig fleecejacka som helst.. I love it!
Sen kommer ju snart förmodligen vintern också och då får jag använda min dunis varjevarje dag om jag vill.. Herregud vad jag insåg nu att jag älskar när det är kallt och man får klä sig med en massa varma mysiga kläder..

Ikväll är det lagfest som gäller. Trevlans! Sedan kanske jag kikar förbi hos Jennifer en sväng..

Gårdagen var bra, det vill jag lova! Utgång med massa bra brudar.. Behöver jag säga så mycket mer? Dom är bäst helt enkelt och tack för de!

Livet leker och jag älskar det. Kan inte sluta le!





Dagens låt-tips: Lars Winnerbäck - För dig

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha


PUSS



Kommentarer
Postat av: Emelie

sandra, det är ju bara den 2:a oktober än så länge :)

2010-10-02 @ 23:08:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback