, lycka

2010-10-07 / 10:05:10
Lyckligaste flickan, de är jag de..
Trivs som en fisk i vattnet med livet. En lägenhet och ett jobb i stan nu så allt perfekt! Puss på de!

Som ni kanske redan förstått befinner jag mig i staden hos mina fina gosar. Finns inte mycket som kan få mig att må såhär bra, faktiskt! En liten detalj saknas dock, Josefiné Irené Forsén! Usch och fy vad jag saknar henne..

Vaknade 06.00 i morse, tiiiiidigt!
Vad dagen bjuder på är ännu inte helt spikat. Men tänkte ta det lugnt nu, fixa mig och efter de bege mig förbi och hälsa på bror en sväng.. Sen vänta på att Emilinda slutar så jag får träffa henne också :)
Sen får vi se vad det blir för mys ikväll. Något bra blir det iaf, de är jag säker på!

Nu gick Sofia på jobbet, ca en timma försent. Bra där! ;)


Dagens låt-tips: Håkan Hellström - River en vacker dröm

En till låt från hans nya skiva. Nästa vecka kommer den i brevlådan! PUSS






Kommentarer
Postat av: sofiai

Ja kanske för att du inte väckte mig??????? :O ;)

2010-10-07 @ 13:50:50
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback