, Me facis felicem

2010-10-11 / 11:28:27

Klockan är bara 11.00 och jag har redan varit vaken i fyra timmar. Bra gjort av mig!
Som vanligt när det är måndag har jag samhällslektion 08.15. Uscha så jobbigt det kändes i morse må jag säga.
Hade väldigt gärna struntat i den lektionen och legat hemma istället. För så värst givande var inte lektionen. Vi prata om EU och kom till slut in på nationellekonomi? Kändes som mitt område. Jag är väldigt intresserad av allt som handlar om ekonomi. Även om lektionen, som sagt, inte var så givande. Så var den intressant. Jag fick än en gång bekräftat att jag ska bli ekonom, spikat!

Har nyss fikat med mamma och Viktoria och här sitter jag nu. Borde ta tag och plugga till provet på onsdag, även idag. Men det känns inte ett dugg lockande faktiskt. De är sååååå ointressant! Men ska se till att bara få G på de så är jag nöjd. Mer än så behöver jag inte och därför tänker jag inte lägga ner mer energi än så heller.

Jag älskar helgerna i staden med mina fina. Som jag sagt tusen gånger förut. Men det tåls att sägas igen och till helgen kommer ännu en. Puss på de!♥

Jag ler som aldrig förr

Dagens låt-tips: Melissa Horn - Jag vet vem jag är när jag är hos dig

PUSS

คุณ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback