, närmare än nånsin

2010-10-25 / 17:26:26
Nu börjar det närma sig med Stormsteg!
biljetterna ner till Stockholm är nu bokade och snart kommer jag!
Tycker det känns som det var igår jag bokade konsertbiljetterna och jag hade ett halvår tills jag skulle få åka ner och kolla på den bästa av dom bästa, Håkan Hellström!
Men nu är det bara 19 dagar kvar, grymma grejor!
Som jag längtar, det går inte förklara!
Den nya skivan är för bra och kan bara tänka mig konserten.. Jag, Moa och Håkan! puss

Att jag ligger hemma idag och är dyngförkyld spelar ingen roll när jag tänker på den 13e november. Mums !

Finns även en till som gör mig lyckligare än lyckligast och jag gillare! Puss

Ska hoppa in i duschen nu, försöka piggna till lite.. Uppdaterar mer senare

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback