, packat och klart

2010-10-06 / 15:40:37
Vette tusan hur jag kommer gå klädd dom närmaste dagarna alltså.. Haha!
Tryckte bara ner lite random kläder och hoppas på att det är något jag kan ha på mig. Annars får jag kanske låna något fint ur Sofias garderob? ungefär som det brukar vara..

Insåg nyss ännu en sak som gör att jag vill flytta in till stan. Min alldeles egna bästa bror!
Vet inte vad det var som fick mig att vilja säga de nu. Men han är bra han!




Ska fördriva lite tid nu, innan jag och papi äter lite och åker sedan till Brunflo.. good shit!

Är för övrigt lite smått beroende av två låtar just nu. De två senaste dagens låt-tips:

Daniel Adams-ray - gubben i lådan

&

Kanye West, Kid Cudi - Erase me


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback