, sova? ja tack!

2010-10-05 / 22:39:35
Slöare tjej får ni leta efter..
Vaknade vid 12 idag, sen efter de har jag knappt varit utanför huset.
Åkte ner en sväng på ishallen och kikade damträningen, annars har jag bara suttit inne. Och ändå längtar jag bara efter att få lägga mig i sängen igen? Måste va något seriöst fel på mig :p

Imorgon har jag en lektion vid 1. Privat undervisningen med Mats Carlsson. Efter de tänkte jag göra klart lite andra skoluppgifter, laga mat, packa sedan bege mig till Brunflo för att kolla på hockey.
Efter en förhoppningsvis vinst för ÖHC imorgon, stannar jag i stan och myser i några dagar..
Kommer åter till Strömsund på söndag..

Men nu ska jag krypa i säng..

Sov gott läsare

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback