, spyspyspy

2010-10-13 / 14:36:28
Kan jag bara få de där jävla provet bortgjort nu!! Vill att klockan ska bli halv 5 och jag har gjort de där provet.. Skiter fullständigt i hur det går, faktiskt.. Kände de nu. Mår så dåligt att jag skulle kunna spy, de är inte okej!
Så nu får det gå som de går.. Förlåt läsare att jag tjatar om det här jäkla provet men det är det enda som befinner sig i min hjärna just nu, nästan ;) Så har inte mycket annat att skriva för än jag gjort bort de!
Får lyssna på Amanda helt enkelt.. På vår tid var vi bäst på att tänka postivia tankar. Spelade ingen roll vad det handlade om. Vi fann alltid något positivt med de! Så ska försöka göra det nu också.. Är för övrigt tokigt glad att jag o amanda börjat umgåtts mer igen. Har saknat henne! Hon är numera en östersundsbo och förhoppningsvis snart jag me. Då har jag massa finisar där. Åh så underbart det kommer bli! PUSS på de!

Nä ska ta tag och plugga lite nu, sista rycket.. Gwahh !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback