, duktigtjej

2010-09-16 / 16:08:01

jag har gjort klart första uppgifterna på Sh, Hi och Eng. Så nu kan jag t a de lugnt i några dagar :)

jag har även planerat in en resa till Modoland.. Som jag längtar!
Beger mig dit så snabbt jag kan efter sista lektionen på onsdagen den 29 september. Stannar sedan så länge Jossa vill att jag ska stanna :p Nä inte riktigt, måste åka hem senast söndagkväll. Men det blir ju isf typ fem dagar jag får spendera där uppe! Love it!
Fick nyss ett råd av min käre vän Tina också, men vet faktiskt inte vad jag tycker om de. Det återstår att se! Kanske har hunnit bestämt mig innan jag kommer upp till er om vi har tur ;)

jag har mannekängat runt i huset i mina nya underbar skor! PUSS på dom !

jag har hämtat massa dunjacka på kemtvätten

jag ska strax laga lite middag till min käre far och mig

jag ska träna fotboll i regnet och förmodligen frysa ihjäl! usch

jag har En alldeles jättebra kompis som köpt en kavaj åt mig idag. Så nu behöver jag inte oroa mig över att den ska ta slut. Tack Sofia! :)

Nu ska jag gå ner och titta på Top Model innan jag börjar laga mat..


Måste även erkänna att jag har tänkt på lillen idag. Förmodligen inte många som förstod det där, men nu vet du iaf!

PUSS






Snart snart snart kommer jag snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback