, fantastic friday

2010-09-17 / 12:22:05
Åh så jag längtar tills klockan är halv fem!
Eftersom jag jobbar idag och lämnade in flera skolarbeten igår så kommer jag känna mig otroligt förtjänt av en god och mysig fredagsmiddag med min far ikväll. Ska bli otroligt gott, längtar redan!
Efter de ska jag bara ta det lugnt, kolla idol, packa lite och sedan ladda till tusen inför säsongens sista match. Vinst och två mål för min del är det enda som gäller :D
När vi sedan vunnit matchen imorgon, åker jag in till Östersund för ovanlighetens skull ;) Får dock inte träffa min lill EmmisMin något i helgen. Men ska få mysa med Sofia och det gillar jag!


PUSS



Bilden har inget med inlägget att göra
Tyckte bara att den dög som lördagsgodis såhär inför helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback