, halvslö tjej

2010-09-25 / 12:33:42
Undrar faktiskt om den här dagen kommer bjuda på något vettigt. Jag är slöare än slöast idag känns det som.
Ska strax hoppa in i duschen och hoppas på att vakna till. Sedan vänta till BästE slutar så vi kan prataprataprata om alltalltallt o lite till. Känner att jag behöver de idag. Är på sådant humör idag. Grått ute och en slö tjej, då är det mysigt att bara få sitta och prata.
Ska även försöka pallra mig förbi jämtkraft en sväng och kolla Ope-Kubikenborg. Borde jag kunna fixa!

Bowlingen igår ska vi inte prata om.. Jag ledde och både Emilinda och Sofia surade ihop en aning för dom verkade tycka det var omöjligt att komma ifatt. Men några spare och strikes senare så var Emilinda förbi mig och så förblev det. BLÄ!
Men Grattis Stumpan. Unnar dig de ;)
Efter bowlingen blev det filmmys, gillar de ja! Idag är dock min arm helt slut och jag får kramp för minsta lilla rörelse. Så det här inlägget kommer inte kunan bli så mycket längre nu :p

Ska rota igenom Sofias garderob nu och se om jag kan hitta något att ha på mig.. HAHA!

Ha en bra dag!

PUSS


Vem är den där lillen egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback