, lovely thursday?

2010-09-16 / 13:29:41

På sätt och vis.. Fick idag mina skor som jag beställt och kan lova er att jag fullkomligt älskar dom!
Var tänkt att lägga ut en bild på dom så ni fick se, men insåg att jag inte har några batterier i kameran. Men när jag åkte för att köpa så var det en tant som skulle köpa batterier precis samtidigt som mig. och ni som känner mig väl vet ju hur töntig jag är? skäms ju över ingenting o sånt.. Så eftersom hon precis skulle gå dit o köpa batterier vågade inte jag gå dit. Vilket resulterade i att jag gick upp, köpte en deo och åkte hem istället. Så det får komma bild någon annan dag när jag ordnat batterier.. :p

Men sen är det en fruktansvärd dag också, för jag har lite skolarbeten jag måste sätta igång och göra. Då är bara problemet att det inte går att komma in på Zonline och därmed kan jag inte komma åt uppgifterna! BLÄ!
Så som vanligt, lär jag inte lämna in mina uppgifter i tid.. Illa illa!

Ja ja, nu tänkte jag koka mig en kopp te och kolla på Beverly Hills 90210 på tv4+..

Dagens låt-tips: Scouting for girls - This ain't a love song

ha en bra dag medmänniskor!

Håll utkik, med lite tur uppdaterar jag mer senare och kanske smyger in med någon bild eller två..

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback