, onödiga onsdag

2010-09-29 / 16:40:21
Som vanligt kliver jag upp i tid, åkte på skolan och när jag kommer dit så är det ingen lektion!!
Blir så irriterad! När klockan ringde i morse tänkte jag, " jag struntar i lektion och skickar frågorna istället". Men duktig som jag skulle va så åkte jag dit, eftersom det var ett diskussionsseminarie vi skulle ha. Såklart hade dom andra två i min klass tänkt samma tanke som mig, men inte ändrat sig. Så jag var själv där med läraren och hon tyckte då att det inte var så stor mening att diskutera frågorna utan tog emot dom och skulle läsa dom senare... BLÄ!

Det har inte hänt jättemycke sen sist jag skrev, mer än att jag och teknik upperbarligen inte går ihop!
I måndags efter jag kämpat på med det bärbara bredbandet så dog datorn och har inte fått igång den sen dess. Därav den uteblivna uppdateringen på bloggen igår.. Sedan i morse när jag skulle starta min bil så lät den bedrövligt konstigt och ville verkligen inte starta. Vilket berodde på att batteriet tydligen var urladdat. Less!
Men nu är bilen uppladdad snart och jag har fått lånat mormors bärbara dator, så allt är ordnat :)

Mina dagar här hemma i Strömsund gör mig galen. Det känns ungefär som en transportsträcka till helgen och jag får åka till stan igen. Vilket får mig att inse att jag hör hemma där och borde flytta dit. Så, så fort jag är klar med dom här kurserna ska jag banne mig flytta dit.. :)
Igår och idag har jag spenderat mesta delen av dagarna hos mormor och morfar. Bara tagit det lugnt och fikat en hel massa..
Har även hunnit med och gjort en ansiktsmask idag och tänkte snart bege mig iväg och sola en sväng.

Mer än det så skruvade jag och pappa äntligen upp några tavellister på mitt rum igår. Och jag tog tag och städade bort alla kläder på rummet. Så nu är mamma glad!:)




Tänkte även visa er mina älskade skor som jag tjajat så mycket om. Som jag för övrigt funderar på att ha på fredag när vi ska ut :)
Vad tror ni, dom skorna, svarta tights och vit lite halvs genomskinlig oversize skjorta eller svarta pumps och den leopardfärgade bybxdressen?




Men nu blev det ett sånt där onödigt jättelångt inlägg igen som ingen orkar läsa. Aja, blir så ibland

Dagens låt-tips: Miss li - Oh boy


Håller tummarna ikväll för att ÖHC spöar Härnösand!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback