, onsdag ont onödigt

2010-09-01 / 14:27:28

Uscha så jag avskyr att kliva upp tidigt! och allra helst när det inte ens är nödvändigt egentligen!!!

Kommentarer gillas!!

Skulle ju som sagt börja skolan idag.. Haha
Klev upp 06.58, duschade, gjorde mig i ordning pch begav mig såklart till skolan som jag skulle..
Men det visade sig vara i onödan eftersom historialektionerna tydligen börjar nästa vecka!? Less och trött tjej!
Åkte hem igen, la mig i soffan och halvsov tills Fröken Nolsjö ringde..
Träffade henne för en chokladspecial och småprat på Saga, mysigt!
Hade sedan min andra lektion för dagen 11.45. Så jag infann mig såklart där också. Otroligt jobbig lektion kära läsare, eller? Njae, fem minuter tog de. Fick veta att jag behövde göra två bokrapporter och nationella provet så var jag klar med kursen. Tur för mig så har jag redan gjort en bokrapport på engelska, som jag kan använda mig av. Så det fattas bara en till och det där nationella provet då så är jag klar! Snabbt avklarat, skönt! :)
Är faktiskt hyfsad taggad för pluggandet nu, så bara hålla tummarna att det håller i sig!

Kommentarer gillas!!

I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle försöka ta mig upp tidigt imorgon och ta en promenad. Stryk de!
Efter att ha klivit upp alldeles för tidigt och helt i onödan idag så förtjänar jag en sovmorgon imorgon ;)

Kommentarer gillas!!

Lite senare idag ska jag laga go' middag till mig och pappa. Köttfärssås och spaghetti á la Sandra! Smarrigt!
Efter de ska jag sola.. faktiskt..

Tänkte nog avrunda där, ett lagom långt inlägg..

Dagens låt-tips : Miss Li- Ba ba ba

Ha det bra!

PUSS

Kommentarer gillas!!

Kommentarer gillas!!

Kommentarer gillas!!

Kommentarer gillas!!



         

Haha! Jag hitta en otroligt gammal bild som jag klippt ihop på paint.. Vilken snygg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback