, regnigt värre

2010-09-24 / 17:09:24

Uscha! såna här dagar gör mig deppig.. När man vaknar, det regnar och himlen är alldeles grå. BLÄ!
Därför kände jag för att tröstshoppa lite. Fick bli en, kanske inte allt för användbar byxdress.. Som jag personligen tycker är riktigt fin, men är inte hundra på om jag ska behålla den. För frågan är när jag ska använda den? En gång på krogen sen är den tråkig? eller? Ja vi får väl se.. lär ju behålla den, eftersom jag är en sån person som inte skulla våga lämna tillbaka den iaf så :p

Ni får ursäkta posén. Jag och kameror med självutlösare är ingen bra kombination. Vet inte alls hur jag ska stå för att komma med på bilden. Men här är byxdressen iaf. Vad tycks?






Dagens låt-tips: Those Dancing days - Run run



Ha en trevlig kväll läsare

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Josefine:D

MEN BEHÅLL DEN KVINNA! Ett måste tittade på den igår men jag hade inte kroppen till den..den är mega snygg!

2010-09-24 @ 18:06:35
Postat av: Amanda

Den är skit snygg, jag funderade på att köpa en men snålade ur. Behåll den!

2010-09-25 @ 12:37:50
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback