, istället för att plugga

2010-09-20 / 10:18:10

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Sandra Henrietta Sannemo
Smeknamn: Har nog inget.
Låt som när du är ledsen sörjer till? det varierar, John Mayer - Free Fallin är en stark kandidat.
Vem behöver du mest just nu: Jossa!!!!
Vad tror folk om dig? Mallig och märkvärdig har jag fått höra.
Stämmer det? Tycker jag inte. Dom flesta ändrar uppfattning när dom lärt känna mig.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och min rumpa(?)
Vad säger du för att imponera på någon? Oj, det beror nog på vem jag pratar med.
Hur imponerar man på dig? Det beror också på vem som ska imponera på mig.
Brukar du skratta för dig själv? Inte ofta, men det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Snartsnartsnart! annars går världen under
Var bor du? Strömsund
Trivs du där: Njae, vill nog här ifrån helst nyss!
Äger du några converse: Jajamen
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Tror inte det. Lök ;)
Har du haft sex idag: Nepp
Nästa mål i ditt liv: Att klara av dom här jäkla kurserna 
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, men oftast bara hej!
Vem ringde du senast? Bob
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Lite allt möjligt
Antal timmar sömn inatt: mindre än sju
Sov du ensam: Nepp, jag o Nallen !
Brukar du komma i tid: Oftast för tidigt 
Hur känner du dig nu: Trött men glad
Vanligaste färg på dina kläder: Beror på humör.
Vad tycker du om fötter: BLÄ! Fobi för såna..
Vad saknar du: Mina flickor..
Hade du en bra kväll igår: Ungefär som en vanlig söndagkväll
Favorit dryck på morgonen: C-vitamin
Rakar du benen: Jadå
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ska jag upp tidigt dagen efter blir det väl 22-23 annars kan det bli senare.
Är du blyg? Ibland, ibland inte. Varierar beroende på situation.
Sysslar du med någon idrott: Fotboll
Vill du hellre ha mail än brev: Minns inte sist jag fick ett brev, så svarar nog brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja !
Har du spytt offentligt: nej tror inte de.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Oj, svårt. Inget speciellt tror jag (tråkigt svar jag vet)
Är du nöjd med ditt liv: Det är jag de!
Är du bortskämd: Tycker jag inte
Vad gör du i morgon: Inte allt för mycket. Sover länge, kanske lite plugg sedan får jag träffa min FavvoE!
Vad är det värsta du vet? Oj det blir en lång lista
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på vart jag är
Vad behöver du just nu? En kopp te, så jag får upp värmen i kroppen
Vad längtar du till? Helgen och när jag får åka upp till Övik!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Dom allra bästa o de vet dom!
Om fem månader: Har jag jobb och lägenheten i Östersund ;)
Du samlar på: Pengar?
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Förut Bob, numera Emilinda
Vad ska du göra ikväll: Kanske sola och ta en långpromenad
Är det okej att gråta: Det hoppas jag 
När grät du senast: Någon dag sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej
Är du flygrädd: Nej förstår inte hur man kan vara de
Hur vig är du: Inte särskilt längre
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Sitting Bull i låda
Tror du på ett liv efter döden: Ja faktiskt
Tycker du om sushi: Aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Någon form av godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jadå
Biter du på naglarna: Inte ofta
Röker du: Kommer aldrig hända
Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Ola - Overdrive
Vad gör du på helgerna: Spenderar nog den mesta tiden i "stan" hos flickorna


Utmanar alla mina läsare att göra denna lista och sedan kommentera så jag kan gå in o läsa om Er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback