Glad påsk

2011-04-18 / 19:29:02
Min promenad ner till Konsum resulterade i yoghurt, bananer, lite cola, Ipren, en chokladkaka m.m.
Men jag hann bara äta några bitar av chokladen( okej jag erkänner, typ halva kakan) innan jag fick ångest och slängde in den i kylskåpet. Får nog bli en banan istället!

Fick precis samtal från min alldeles egna och sötaste pojk som undra om han skulle svänga förbi och köpa med sig nått åt mig från affärn. Men hade ju redan bunkrat upp med lite saker och sen de jag väl lyckats få i mig behåller ju inte kroppen. Så jag vill bara att han tar med sig själv och kommer hem nu, helst nyss!

Vet att jag skulle sluta tjata om mig och min mage.. Men har så fruktansvärt tråkigt.. Är rastlös och ensam.. De enda jag gör är att sitta vid datorn och kolla lite på tv. vilket resulterar i att jag inte har särskilt mycke mer än min mage att skriva om..

Vill bara upplysa alla om att 21.00 är det mitt favoritprogram.. Bachelorette på tv3! Missa inte! ;)

Så blir slutloggat för idag helt enkelt..

Osäker på om de blir särskilt mycke uppdatering under vår tripp till södra delarna..
Men håll till godo

Jag uppdaterar när jag är hemma igen!

Ha en bra påsk alla läsare :)

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback