God morgon folket

2011-04-13 / 07:04:28
Jag är uppe med tuppen i vanlig ordning..
Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning för ännu en dag på jobbet.

Har nyss pratat med Bob på skype.. Dom verkar ha det bra. Är absolut inte avis ;)
Nä jag trivs bättre här i kalla Sverige ja? Eller?
Fy vad jag är less på kylan nu.. Vill ha sommar och värme. NUNUNU!

Är även sjukt less på att inte ha något riktigt jobb utan bara när dom behöver extra.. Ge mig värme och ge mig ett jobb!

Nä ska sluta klaga genast.. Annars kommer det här bli en klagardag och de vill vi inte!
Inte meningen att jag ska skriva blogg såhär tidigt på morgonen, då blir de såhär..

Får se det positiva med dagen, ikväll är jag i stan hos prinsen igen :)

 

På återskrivande

Ha en bra dag

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback