känner mig effektiv

2011-04-19 / 10:33:15
Har nyss duschat och även hunnit deklarera..
Sitter nu och äter frukost och borde skynda mig lite då sofia snart är här och hämtar upp mig..
Blir en sväng på Lillänge, förmodligern på stan eftersom jag måste fixa lite saker..
Handla, laga middag efter 6 och sedan vid 7 avfärd mot Lidköping och imorgon vidare till Göteborg!!
Som jag längtat efter den här resan.. Ska bli supermysigt!! :D

Tänk er själva, jag och min fina pojke i vacka Göteborg!
En natt på hotell och en massa mys.. Jag längtar :)

Vill hitta något fint som jag kan ha på mig när vi är i Götet.. Känns inte som jag har nå fina kläder längre :p

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback