konstig känsla bara pga ett par skor, en boll och konstgräs?

2011-04-12 / 08:52:28

Är back in boredom nu igen..
Har två dagar och kanske en träning av avverka innan jag får åka tillbaka till stan igen.

Gårkvällen var grymt rolig och trots att jag var riktigt trött efteråt så var jag i extas(stavas?)..
Jag var så glad och nöjd så ni ska bara veta.
Men det var visst inte samma tempo där som här på träningarna i ström. Otippat?
Måste stepa upp med träningen nu och fixa konditionen nu. Annars kommer det här aldrig funka!
Men jag är nöjd att jag åtminstonde är välkommen tillbaka :)

Mina nya skor ser ut såhär:

Och jag gillar dom!

 

För övrigt saknar jag min Bror och om han läser det här kan han gärna få ta kontakt med mig!! Boka en skypedejt kanske??

 

PUSS


victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback