magen och jag

2011-04-18 / 13:36:13

Kom precis in från en promenad runt berget.. Riktigt skönt med solen som värmde men kan inte påstå att min mage mådde så mycket bättre av de. Snarare tvärtom. Nu ligger jag här i soffan igen, kroppen är helt slut och värker, lika så magen och den mat jag lyckats fått i mig finns inte längre kvar i magen.. Superdag!
Med andra ord, det blir ingen träning ikväll... Blä!
Just nu skulle jag vilja ha blåbärssoppa, Cola eller nått annat som kan göra min mage åtminstonde lite bättre..
Förlåtförlåtförlåt läsare, att jag bara klagar om min mage. Slut på de nu!

Imorgon kväll åker vi neråt och jag längtar! det ska bli riktigt skoj måste jag säga..

Nu duschen, sen diska..

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback