påskhelgen med V

2011-04-26 / 21:00:00
Summa sumarum av den bästa helgen på länge

Avfärd tis 19/4 ca 19.30 från Frösön
Ankomst Ons 20/4 ca 03.30 till Lidköping

Efter några timmars sömn blev det frukost och sedan avfärd mot Gbg där min underbarafinapojke hade bokat hotellrum för oss.
Efter en hel del snurrande på gatorna hittade vi till slut hotellet så vi kunde checka in.
När vi gjorde de, lämnat grejorna och parkerat bilen tog vi en sväng( läs: resten av dagen) på stan. Men lyckades faktiskt inte hitta nånting som jag köpte..
Blev sen, när vi fräschat till oss, middag på en uteservering. Trevligt värre!
Vid 22-tiden gick vi tillbaka på hotellet där vi somnade rätt omgående båda två då vi var helt slut efter resan och en hel dag springades på stan.

Dagen där på blev den ännu en sväng på stan och lite shopping. Lyckades få med mig en bikini, ett par skor och en mascara. Dåligt utbud i Götet?
Vid 15 tiden köpte vi med oss lite lunch och satte oss i solen och åt.
Efter de styrde vi kosan mot Universum där vi spenderade några riktigt roliga timmar. De borde ni besöka om ni är där!
När de stängde begav vi oss hem till Lidköping igen. Där vi fick ett fint välkomnande och middag när vi kom fram..

För att det inte ska bli ett alldeles för långt inlägg och ingen läser. Så tänker jag dela upp helgen.
Min kamera gömde sig tydligen i väskan hela helgen också, så har tyvär inga bilder att bjuda på heller :/
Men mer uppdatering kommer i nästa inlägg !

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: anna.

Jag kan lova att ni åkte förbi tierp också utan att åka in och bara säga hej lite snabbt :(

2011-04-27 @ 17:16:45
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback