resten av 13 april

2011-04-13 / 14:58:08
Blir inga fler inlägg idag efter det här..
Så tänkte passa på att uppdatera om hur dagen varit och hur den kommer fortsätta..

Lunchen blev jag bjuden på av mormor och morfar. God kycklingsallad och påskmust!
Har sökt ännu ett jobb
Slutar om 1½ timma..
Blir kyckligfilé och melon till middag
Fotbollsträning 18.00 med tjejerna på Bredgård. Be there!
Hem, duscha, kanske beställa biljetter till Tierp.. De du Anna!
20.30 avgår bussen till stan och min fina Victor
vid 22 tiden är jag framme
och allt är som det ska igen.. :)

Får vi se när jag uppdaterar igen.
Kanske imorgon kanske inte

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: anna.

WOOOOH grymt :O

2011-04-13 @ 15:23:07
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback