sköna torsdag

2011-04-14 / 10:55:20

Jag hade planerat in en lång och skön sovmorgon sen en långpromenad runt berget efter jag ätit..
Men blev väckt 09.15 av att telefon ringde, vilket gjorde att jag inte kunde somna om igen.
Samtalet var ett samtal om ett jobb som dom ville att jag skulle söka.
Hoppa upp, starta datorn och sökte självklart jobbet. Men i ansökan ingick ett prov som skulle ta 15-30 min. Rena rama hjärntvättar testet. Nått slags IQ-test som var sjukt klurigt. Men nu är det gjort!




Ska ta mig lite välförtjänt frukost nu sen ta på mig nå kläder och bege mig runt berget..
Efter de får det bli en långdusch istället för sovmorgon. Fixa i ordning mig, kanske en sväng på stan..
Försöka fixa deklarationen och sedan invänta att herrn i huset kommer hem från jobbet :)
Ikväll tänkte jag kika förbi en sväng på Jämt Kraft och kolla Ödffmatchen mot Myssjö/oviken. Kan bli kul att se!

Nä som sagt, Frukost nu!

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback