söderöver

2011-04-13 / 09:00:14



Nästa vecka beger vi oss, jag, Victor och Leo, ner mot finare bredgrader..
Inte spikat vilken dag vi åker. Men jag längtar faktiskt!
Ska bli skönt att komma bort från norrland och åka ner över där jag hört att det ska vara åtminstonde lite varmare än här uppe..
Ska även bli kul att få se hur det ser ut där nere.. med lite tur och tid kanske vi svänger förbi Göteborg också! Det hoppas jag iaf.. Det är min absoluta favoritstad, även fast jag aldrig ens varit där.. HAHA
Och hur går det till tänker ni?
Håkan H kommer därifrån!
Då måste det vara Sveriges vackraste stad. Det tror jag iaf!

   

 

   

Återkommer när jag får tråkigt igen ;)

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback