Tindra

2011-04-29 / 13:56:17

Medans jag sitter här lyssnar jag på radion. Där dom nyss intervjuade Katrin Zytomierska.
I brist på annat fick jag för mig att leta upp hennes blogg och läsa lite..
När jag läst lite kom jag till ett inlägg som fångade min uppmärksamhet direkt och där länka hon även till en mamma, vars 4åriga dotter dog nyligen pga levercancer. Fruktansvärt tragiskt. Inte nog med de så hade familjen missat att teckna en livsförsäkring för dottern. Vilket resulterade i dom kommer få det väldigt svårt att betala begravning m.m. Gå in och läs inlägget här!
Flickan hette Tindra och om ni vill läsa familjen och Tindras kamp går ni in här!

Men jag skriver lika som Katrin Z, läs det inte på jobbet.. Otroligt gripande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback