slutet på helgen

2011-04-27 / 14:42:38
Lunchen med far var, som väntat, mycket trevlig och jag blev proppmätt..
Nu sitter jag här och slöar igen.

Tänkte fortsätta min uppdatering om helgen så vi tar oss igenom den någon gång :p

Då var vi inne på lördagen då, sjävlaste påskafton.
Vi klev upp i hyfsad tid, åt frukost med familjen, njöt en aning av finvädret.
Vid lunch tog vi en sväng till Skövde, då jag spanat in en del saker jag ville köpa men som tyvär inte Götet. Eller dom hade funnits, men var slut i den storlek och färg som jag ville ha.
I alla fall så var turen på min sida i Skövde. Jag hitta både min tunika och väska som jag ville ha.
Vi svängde även förbi Chilli där jag köpte mig en alldeles egen Gos. Vad det är, hade jag tänkt att ni skulle få se om någon dag. Ska fixa lite bilder på vad jag shoppa i helgen, så ska ni få se :)

När vi handlat tog vi en rundtur i Skövde. Kolla vart Victor bott och på ishallen m.m.
Vi hann även förbi de centrala delarna en sväng också. Där vi tog en fika på en uteservering i den fruktansvärt jättesköna och varma vårsolen. Underbart!



På kvällen blev det påskmiddag och mys..

Då var vi framme på söndagen, som blev en lugn och skön dag.. Började med en lång och skön sovmorgon.
När alla var klara tog vi med oss lite fika och åkte iväg till ett utsiktstorn i Kinnekulle. Där det var väldigt fint och härligt väder. Njöt av en fika i solen och hade de allmänt tevligt!
Kvällen bjöd på grillat och sen spela vi TP.



Måndagen blev en tidig morgon, då vi ville ta vara på de sista timmarna innan vi skulle bege oss hemåt.
Blev en långpromenad med familjen, lunch i solen och sedan en bilresa hem på 7 timmar.

Där var helgen slut.
Den bästa helgen på länge med min finabästapojke!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback