2 augusti 2011

2011-08-02 / 10:19:40
Shit vad tiden går fort..
I morse när jag gick ut genom dörren drog de en kall vind förbi och jag insåg att det tusan snart är höst. Känns som sommaren nyss började ju! Vart tog den vägen? Juste, jag har jobbat och suttit inne varje dag som de varit fint ungefär :p
Men är mina sista dagar som jag jobbar nu i veckan, sen är jag "ledig". Och jag hoppas verkligen det blir fint väder i resten av augusti. Kan vädret vara så snäll mot mig tro?

Igår började även Victor och hans lag träna igen. Vilket gjorde mig ännu mer medveten om att hösten och vintern är på väg med stormsteg. På söndag har dom ispremiär också. Men nä, det är fortfarande sommar! De har jag bestämt!

Men något positivt finns de också, faktiskt..

Jag får snart börja använda dunjacka
Jag får kolla hockey med Emilinda igen
Jag får se min fina prins på isen igen
Jag får sätta mig under filten på ishallen

Jag kan inte klaga, trivs rätt bra under vintern faktiskt..



PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: anna

blä vinter! :o Snart kommer jag upp, då måste vi ju ses!

2011-08-02 @ 13:02:09
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback