alla sysslor gjorda

2011-08-23 / 18:36:37
Nu har jag gjort allt jag ska idag. Satte nyss igång sista tvättmaskinen och har precis gjort klart köttfärssåsen till herrn tills han kommer hem från träningen..
Tog tag i disken för dagen nyss också, shit vilket berg. Man ska inte spara disk från dagen innan, tro mig. Gud så tråkigt de är att diska. Men nu är de gjort, duktiga jag!

Rena lakan har vi i sängen nu också. Kommer bli, om möjligt, ännu mysigare att krypa ner i sängen ikväll.

Har lyckats rensat hjärnan från hemska tankar också. Mycke tack vare min käre följeslagare Emilinda! puss

Nu har jag myst ner mig i soffan under filten och inväntar min andra halvt. Då blire gofika och mys i soffan. Är de konstigt att jag längtar?



Ha en mysig kväll kära läsare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback