en endaste morgon

2011-08-04 / 09:30:33

Bara en morgon kvar nu!
Sedan har jag helg, ledigt och det innebär sovmorgon flera dagar på raken.. Skönt!

I morse var en riktig pain-in-the-ass morgon kan jag lova.. Klockan ringde 06.50 som vanligt. Men jag kände verkligen inte för att kliva upp. Så jag stände ögonen igen och höll på att somna om. Vaknade dock till någon minut senare av en puss i pannan. Vilket fick mig att må underbart och helt plötsligt var det inge större problem att kliva upp. Dock var jag fortfarande sjukt trött och när jag satte mig i bussen till Lit i morse somnade jag på två sekunder..
De leder mig in på en annan sak, det är sjukt pinsamt att sova på bussen egentligen. Vaknade till säkert 3-4 gånger under bussresan av att jag sitter och gapar som en fisk. Man lär ju inte se allt för fager ut kan jag tro. Haha! Men som tur var så åkte de bara två stycken fler än mig. Så dom struntar jag i. Är man trött så är man..

Har börjat känna nu hur det kommer bli under den kommande säsongen. Hela den här veckan har de blivit middag tidigast 20.00. Det gör mig ingenting. Men det känns som man går direkt från matbordet till sängen. Fast jag kan stå ut med de. Hinner ju umgås mer med mina flickor då förmodligen :)



Nu ska jag göra i ordning lite Kaffe och Te till morgonfika.

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig gofia!! Vi måste ses snart :)

2011-08-04 @ 11:22:08
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback