fredagmorgon

2011-08-26 / 07:22:48
Är förvånansvärt pigg för att ha klivit upp 06.15 en fredag. Hamna dock i lite av en koma när jag åt frukost.
Sitter nu och slösar tid tills jag ska gå till bussen. Längtar tills jag sitter på bussen och får sova en stund. Längtar dock ännu mer tills jag jobbat i sju timmar och sover på bussen tillbaka igen. Ikväll blir det myskväll med min fina och det ser jag fram emot mer än mycket..

Känner redan nu hur jobbig min septembermånad kommer bli. Det kommer bli som förr i tiden då vi bara sågs på helgerna. Om vi saknade varann då, vad kommer vi då göra nu? Eller åtminstonde jag. Kan inte tala för Victor men hoppas och tror att han kommer sakna mig med..
Usch, ge mig ett jobb i stan någon. Snälla! E så sjukt less på att pendla och åka runt i hela jämtland..

Nä nu ska jag göra mig i ordning.

Ha en bra dag läsare

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback