Halmstad i bilder del 3

2011-08-18 / 20:11:00
Jag och min fina prins kollade på Håkan Hellström



Bästa konserten Någonsin, utan tvekan!



Under spelningen fick vi även njuta av denna vacka solnedgång på stranden





En dag bestämde vi oss för att spendera i Danmark
Innan vi begav oss till Victors kusin för födelsedagsfirande







Två gånger under veckan körde vi Go-kart.
En gång ute och en gång inne..



Lyckliga-fina killen min fick stå högst upp på pallen



Familjen tog ett eftermiddagsbad på Tylösand
Jag agerade fotograf



Lyckades fånga den här snygga hunken på en hel massa bilder






En liten sammanfattning av vår vecka i Halmstad
Tog över 100 bilder, men ni fick bara ta del av ett fåtal av dessa.
Men nog var det en underbar vecka alltid!
Jag och min fina, de är så de ska va..♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback