lite både och

2011-08-23 / 12:16:36
Tisdag idag. Vilket betyder att jag är ledig ytterligare två dagar sen är det dags för jobb igen.
Känns både och må jag säga. Sjukt jobbigt att behöva kliva upp tidigt på morgonen men skönt att ha något vettigt att göra på dagarna. T ex som idag. Då klev jag upp 10.40 och har fortfarande inte tagit tag och gjort något vettigt. Har lyckats pratat i telefon med amanda, ätit frukost och kollat lite på tv. Men sitter fortfarande i trosor och fleecetröja. Nu måste jag ta tag i mig själv och göra något vettigt.
Tror jag ska börja med en promenad runt berget och när jag är hemma igen ta hand om disken.
Kom även på i skrivandets stund att jag har tvättid idag då de ska jag ta tag i också. I de här finvädret!

Men som sagt, först en härlig promenad runt berget.

Ha en trevlig dag läsare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback