Onsdag 3 augusti 2011

2011-08-03 / 09:00:23
Tiden fortsätter att rusa iväg och jag har bara två mornar kvar att kliva upp i tid.
Känns både bra och dåligt. Otroligt skönt att få sova ut några mornar i sträck men tråkigt att inte ha något jobb och få in en lön!
Hoppashoppashoppas att jag hittar något jobb snart. Börjar bli tokig och får nästan lite panik pga ett jävla jobb! Men de ska nog lösa sig. Ni får jättegärna höra av Er om ni vet något jobb till mig :)

Förutom att jag även idag fick vakna bredvid min fina pojke så var det här en jobbig morgon. Var så enormt trött och hade helst av allt bara vilja legat kvar i sängen. Men som sagt, bara två mornar till att tvinga mig upp.

Vet att jag klagar hemskt mycke på den här bloggen, ber om ursäkt för de. Men måste bara få klaga lite till. Jag har vaknat nu varje morgon sen i helgen med en otroligt torr och retad hals. De gör mig irriterad!

Min mage leker fortfarande idiot och den gör mig bara mer och mer less för varje dag. Men nu ska jag sluta klaga. Jag vet att de kommer gå över!

Ha en bra dag läsare

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback