onsdag

2011-08-24 / 10:31:50
Ännu en sovmorgon, jag måste skärpa mig!
Börjar ju tusan jobba på fredag. Imorgon får de bli en hyfsat tidig morgon. Kanske!

Sitter och äter lite frukost nu, sen ska jag ta en promenad runt berget i de alldeles jättefina vädret.. Laddar Victors mp3 så jag får lite musik i öronen när jag går. De gör de hela ännu bättre.

Sen när jag är hemma igen tänkte jag ta reda på och vika tvätten från igår. Vet inte om det är så mycket mer jag har att göra idag. Förutom att jag ska kolla på hockey ikväll med Emilinda.

Finns inte så mycket att göra i den här stan när alla andra jobbar. Men kanske får bli en extra lång promenad idag. Har luskat ut en ny runda så ska nog prova den idag!

Ha en trevlig dag läsare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback