sista lediga dagen är snart slut

2011-08-25 / 17:53:42
Det fick bli en promenad i alla fall och vädret var på min sida. Lycka!
På vägen hem tog jag även en sväng förbi solariet. Slog två flugor i en smäll helt enkelt..

Blev lyckligt överraskad förut då Victor kikade förbi en sväng här hemma innan han åkte vidare på träningen. Att 30 min med honom kan göra så mycke, de är helt otroligt!

Just nu sitter jag och funderar på om jag har någon matlåda till lunch imorgon. Börjar ju som sagt jobba imorgon. Fick även reda på idag att jag tydligen ska jobba i Ström hela september istället för i Hammerdal. Vilket känns sådär, då jag kommer måsta bo i Strömsund då istället för här hemma. De är ju åtminstonde jobb. Så de går nog! Får åka hem hit någon gång mitt i veckan sedan på helgerna. Lär bli jobbigt men vi fixar de..

Nyss duschat så måste ta på mig nå vettiga kläder och gå ner på Konsum nu. Inhandla lite sånt som vi behöver!
Efter de ska jag få i mig nå mat sedan vänta på att min fina kommer hem igen..

Ha en trevlig kväll läsare

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback